Followers

Tuesday, September 27, 2011

Nur Sofea Kawanku

Nur Sofea Bt Mohd Sufian,kawan baikku buat selama2nya.
Kawan baikku ialah Nur Sofea atau panggilan manjanya Sofea.
Dia adalah seorang budak yang sabar,pelawak,penyayang dan membuat orang ketawa tebahak2.
Dia disenangi oleh orang kerana akan sikapnya yang baik,sabar dan penyayang.
Dia berkawan denganku pada 30 ogos di sekolah IISSP.
Dulu nama sekolahku IISKD tetapi ditukarkan kepada bangunan di Sunway Damansara kerana owner sekolah IISKD mahu bangunan itu balik.
Dulu kawanku Nur Zaharina menjadi pilihanku.
Sayangnya sikapnya tidak disenangi oleh orang.
Kalau sikapnya baik tentulah disenangi orang.
Nur Sofea selalu membuat saya gembira.
Insyallah,persahabatan kami tidak lagi bergaduh.

Keesokan harinya aku pergi ke sekolah dengan menaiki kereta Mercedez Benz.
Saya berasa terkejut apabila pagi itu,sahabat baikku marah kepadaku.
Dia memarahiku kerana saya melukakan hatinya.
Pada hari itu saya tidak buat apa2.
Dia mahu membuat keputusan untuk memutuskan persahabatan kami.
Aku berasa sedih.
Aku kehilangannya buat selama2nya.
Tiadalah aku lagi kawan.

No comments:

Post a Comment