Followers

Monday, September 5, 2011

Rindunya Kawan Lamaku

Ohh...rindunya kawan lamaku iaitu Maisarah Nabila,Nur Batrisyia dan Che Wan Ummi Anisha.
Maisarah,Batrisyia dan Anisha sekolah di At-tamimi International Islamic Shool di USJ manakala saya sekolah di Kota Damansara.
Saya sudah 9 bulan tidak jumpa mereka.
Sangat rindu dekat diaorang!!
Kalaulah mereka sekolah bersamaku.
Sedangkan saya sekolah di Kota Damansara,saya tiada kawan dan kesunyian.
Hanya mereka(Maisarah,Batrisyia dan Anisha)sahaja kawan saya.

Adakah mereka rindu kat saya?
Adakah cikgu2 disitu rindu saya?
"Mama nak visit At-tamimi.Boleh tak"
Masa kita bersama selalu bermain,
bersembang,
berbincang,
berkawan.

Saya terlupa meminta no.telefon mereka.
Maisarah berasa sedih bila saya berpisah.
Bila anak Anti Kartini,Amira datang ke rumah saya,
saya menyuruh Amira menghantar sepucuk surat yang istimewa.
Anda tahu kenapa saya suruh Amira.
Sebab Amira sekolah di At-tamimi dan Maisarah sekolah di At-tamimi.
Sebab itulah saya suruh Amirah hantar sepucuk surat  kepada Maisarah bila  dia datang rumah saya.
Anda sekarang faham?
Kalau anda tak faham,baca dari atas hingga ke paragraph di sini.
Kalau anda rasa sedih baca tentang ini suroh anak anti yati datang rumah cdm Faridah biar anak Cdm Faridah tak bosan.
Hi.. hi..hi
Is your feeling sad,happy or angry?

Assalamualaikumwarahmatullahiwabbarakatu!!!
Suruh anak anti yati datang rumah Cdm Faridah hari ini!!!
Call sekarang!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment