Followers

Saturday, September 3, 2011

Sepupu Kesayanganku

Hai!!!
Apa khabar?
Dah lama dah tak menjenguk blog saya.
Maaf ye.
Hari ini saya mahu menceritakan seseorang sepupu saya yang paling saya sayang.
Ia itu anak che sah(Hanisah Mohd Ali)
Nama anak che sah yang paling bongsu ialah Hani Qistina Delaila Bt Mohd Ali.

Semasa saya beraya saya begitu rapat dengan sepupu saya.
Entah sebab apa.
Tiba2 je rapat dengan dia (Hani Qistina Delaila).

Inilah dia Hani Qistina Delaila
Bt Mohd Ali.
Ramai orang kata dia ni comel.




Ini saya,cek nor dan Hani Qistina Delaila.
Kalau balik kampung Kelantan mesti rapat.

Aikkk...peliknya.
Selalunya Qistina kalau tangkap gambar tak senyum.
Ehh.pandai dia senyum
Eeee..geramnya Qistina ni!!!!
Saya tiada adik,Qistina pun tiada adik.
Dia anak bongsu, saya pun anak bongsu.
Sama2 tiada adik.
Sebab tu kut kami rapat.


Selalunya datang rumah Qistina main dan makan sahaja
Kalau balik kampung...
Ermmm......
Kesian,tiada adik.

No comments:

Post a Comment