Followers

Saturday, August 27, 2011

Sibuk Dan Letih!!!

Salam.
Dah lama dah tak menaip.
Hari ini saya nak menaip.
Tajuknya "Sibuk dan letih"Mengenai hari raya saya akan balik kampung di Tanah Merah dan Melor.Tak sabar nak beraya.
Saya rasa tahun Raya ni paling bermakna kot.
Tak tau la lagi.
Kalau raya tahun ni bermakna,maksudnya saya gembira la tu kot.
Anda balik kampung tak?
Kalau tak balik kampung pun takper..asalkan beraya.
Hari ini sangat sibuk...
Nak kene kemas peti sejuk lar,nak kene kemas ruang tamu lah,nak uruskan Tuah lah dan macam2 lagi.
Kesian Tuah...tak dapat nak beraya.
Takde saiz baju Tuah.
Eh..Tuah bukan manusia tapi dia haiwan.
Dia tak beraya...
Kesian Tuah..

Hari ini anda sibuk tak?
Hari ini saya sangattttt sibuk sebab nak beraya.
Mujurlah Sofea dan Dania tak datang sebab kalau tak...heii pengsan aku.
Dah lah penat pulak tu.
Semalam tido lambat!!!
Sebab tulah hari ini penat nak menaip,kemas baju.
Kalau tak menaip pun nanti orang bosan baca blok aku sebab dah lama tak menaip.Sangat letih!!!Tak macam mak saya,tak penat menaip.
Kuih raya tak buat sebab nak jimat cermat.Kuih raya tu dipanggilkan Cornflek
Sebenarnya hari ini saya tuisyen tapi tak pergi sebab malas.
Kalau pergi pun aku pengsanlah kat situ(tuisyen)
Selalunya kalau tak pergi,kene marah dengan mama dan abah.
Nasib baik tak kene marah sebab kakakku yang kedua sakit telinga.
Kat dalam telinga dia ada nanah.
Entah sebab apa.
Kalau tanya dekat saya pun,saya tak tahu.
Tanya mama tak pun ayah saya tu.
Aduhai.....letihnya!!!!
Korang letih tak?
Saya letih nak buat apa semua tu!!!
Kalau anda letih,apa anda akan buat
Tido?
Rehat?
Baring?
Duduk?
ataupun tido berdengkur?
Apa2 je lah asalkan selesaikan kerja tu.
penatnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hah..nak tanya sikit dah buat kuih raya?
Kalau dah, kasi sikit dekaat CDM Faridah.
Bila balik Kelantan nanti boleh la main dengan anak Cek Nor.
Siapa yang tak puasa penuh tak boleh beraya.
Kalau wanita yang sedang hamil dan period tu tape lar.
Asalkan ada yang sesetengah orang puasa!!!
Kalau budak2 takpe.Tak payah nak susah-payah puasa macam orang yang tengah puasa ni...Kalau budak2 puasa macam Delaila dan Muaz...apalah yang akan jadi dekat diaorang....sakit ke,muntah ke,pengsan ke,tertido ke..macam2 lah yang berlaku.

Dah..saya dah penat nak menaip.
Macam tulang punya tangan nak patah dah.
Kalau patah macam manalah nak menaip...
Mesti bosan baca aku punya blok ni..
Sebab asyik baca benda yang sama je kat blok saya ni!!!!!!!!!!!
Kanx3?
Dah latu.
Penat aku menaip ni.

Assalamualaikum Warahhmattullahiwwabarokatu!!!!

No comments:

Post a Comment