Followers

Sunday, August 14, 2011

Tuah memang melucukan

Tuah saiz badan dia besar,
dia macam anak harimau.
Bila Dania dan Sofea datang,Sofea geram sangat!!!!
Tuah kalau tidur,terkang-kang dan seksi!!!!
Tuah kalau minum,guna tangan.
Kadang2,Tuah guna lidah,kadang2 guna tangan.

Kena ada security ni....
Tuah sudah pandai melarikan diri.
Bila tutup pagar je..ada dekat luar.
Memang ajaiblah...

Kesian Tuah....
Dia gatal telinga kuat sangat...
Dah letak ubat,tapi tak sembuh juga.
Kesian,kesian,kesian....
Tuah dia muka monyok je...
Cubalah senyum sikit...
Senyum satu sedekah...

Kalau Tuah tiada...
saya memang sedih.....
Kalau Tuah ada..
Saya rasa gembira..
Bukan main ketawa lagi...

Kalau nak Tuah...
Tak boleh..
Dia tak biasa dengan orang lain....
Jangan haraplah saya nak kasi.
Kena tanya Tuan Dzulfauzilah dulu.
Kalau Tuah tak setuju,saya pun tak setuju
Kalau Tuah setuju,saya sedih
Sampai hati Tuah tinggalkan akak(Aisyah)
Kalau Tuah setuju,saya tak setuju!!!!!

Tuah dah biasa dah dengan keluarga saya.
Cuman Puan Faridah je.....

Bulu Tuah bergebu-gebu.
Cantik dia,comel dia.
Pada malam,mata diaberkelip-kelip..

No comments:

Post a Comment