Followers

Tuesday, August 9, 2011

Siapa Saya??

               Hai,nama saya Nor Amalin Aisyah.Umur saya 9 tahun.
Saya tinggal di Bandar Kinrara.Hobi saya ialah membaca buku

Saya belajar di Integrated islamic Shcoll Kota Damansara atau ISSKD
di darjah Tiga. Saya seronok belajar di ISSKD>
Sebelum itu saya belajar di At Tamimi Islamic International Scholl USJ 25.
Cita2 saya ialah menjadi doktor kerana saya boleh membantu orang yang sedang sakit.

Hai kawan2, jom jadi follower blog saya.
Saya suka berkawan dan berkongsi pengalaman.

Saya bersama kakak saya, kak Irah dan abah saya.
kami sangat mesra dan selalu melakukan aktiviti bersama.

Abah saya ialah Dzulfauzilah Bin Husin manakala
nama ibu saya ialah Faridah Bt Mohd. Ali.
Mereka berdua sangat baik dan menyayangi saya sepenuh hati.


Makanan kegemaran saya pula ialah Nasi Pataya dan minuman kegemaran
saya ialah air oren,air BioAura dan ABC
.Warna kegemaran saya ialah biru dan unggu.
Idola saya pula Nabi Muhammad S.A.W.
Haiwan kegemaran saya pula ialah kucing,jkan dan ikan Telaga.

Jumpa lagi ya kawan2.
Jgn lupa baca blog ini setiap hari.
Jika saya free, saya akan buat entry baru.

No comments:

Post a Comment