Followers

Monday, March 7, 2011

Seminar Penulisan

Pada 19 Fabruari 2011
Bermula 9 pagi hingga 5 petang
bertempat di dewan Komuniti Petaling Jaya
Aku menghadiri Seminar Penulisan
anjuran Akademi Penulisan.

Impian ku mahu menjadi penulis buku.
Bukan bermatlamatkan untuk menjana pendapatan tetapi sebagai usaha untuk mengembangkan ilmu serta pengalaman dalam bidang keusahawanan.
Juga sebagai khazanah yang akan aku tinggalkan kepada
anak cucu genarasi pewaris ku.

Aku Sedang berusaha.
Bahan dah ada.
kemahuan sudah bernyala2.
Aku akan mulakan dengan apa yang ada di tangan sendiri.

untuk memantapkan lagi ilmu di bidang penulisan ini, maka
Pada 18, 19 dan 20 Mac nanti,
aku telah mendaftarkan diri menghadiri
Bengkel Penulisan Super
bersama
Tuan Fauzul Naim,
Pengerusi PTS Publications & Distributors Sdn Bhd.

Semoga impian ini akan terlaksana.

No comments:

Post a Comment