Followers

Friday, March 18, 2011

Terima Kasih Semua

Terima kasih kepada semua pengikut setia Blog Seribu Bintang Faridah
Terima kasih kepada semua pembaca blog ini.
Terima kasih kepada pembaca yang memberikan sokongan anda
Terima kasih kepada semua yang memberikan komen kepada penulisan blog ini.

Untuk pengetahuan anda saya sedang dalam proses menulis buku.
Itu impian saya.
Bukan bermotifkan kewangan kecuali untuk saya tinggalkan khazanah
kepada anak cucu, kenalan dan sesiapa sahaja.
Semuanya bermula dengan penulisan di dalam dua blog saya iaitu
CDM Faridah Akademi taipan 181
dan Seribu Bintang Faridah.

Dengan itu berilah pandangan ikhlas anda, komen anda tentang apa saja
tajuk entry yang saya tuliskan.
Semoga ia mampu menjadi inspirasi untuk saya meneruskan impian dan cita2 saya ini.

Terima kasih semua.
Talian saya 016 2212181

2 comments:

  1. InsyaAllah saya doakan moga impian kakdah akan tercapai..saya turut akan jadi pengikut setia pada blog2 dan tulisan kakdah. Teruskan kakdah. saya akan jadi pengkritik tetap ye nanti. hehehe.. so far saya tengok ok.. cuma teringin pulak nak tengok gambar2 kahwin kakdah...hehehe nostalgia kan.. sebab dah 21 tahun tuuu... saya ni baru 7 tahun...

    ReplyDelete
  2. Insyaallah, setiap komen akan menjadi panduan untuk memperbaiki diri dan hasil coretan dari masa ke semasa. terima kasih linda. Selamat maju jaya.

    ReplyDelete